söndag 18 januari 2009

Kortkort om Kims födelsedag och ännu kortare om P3 Guld

Nu är jag ca sexton år och åtta dagar gammal. Att vara sexton är, för att citera en kompis, en jävla mellanålder. Det händer inget särskilt. Inte direkt för att jag har någon längre erfarenhet av det, men som förtydligande, 2009 kommer bli ett vanligt år. Iallafall på Kimfronten.

Min födelsedag firades i Varberg tillsammans med min underbara flickvän som ska ha ett stort tack för att ge mig en fin helg att minnas. Jag fick min fina födelsedagspresent av henne igår; ett popparpaket: Ett par hängslen och "För sent för Edelweiss". :) Sen fick jag en systemkamera med skrivare för några dagar sen av mamma. Tack för det! :)

Nu sitter jag hemma hos Linnéa och har söndag. Igår var vi på P3 Guld. Det var fint. Håkan vann två priser och Hästpojken inget.

2 kommentarer:

lisa ebba matilda sa...

Hurra för Håkan!

Wallflower sa...

Ja, sexton är en ålder av totalt handikapp på alla fronter. Knock yourself out.

Avslutningsvis: Jag tycker mycket om din fina blogg.