måndag 16 februari 2009

Kim skriver en lista.

Just nu är jag i Säffle. Efter att ha tillbringat en trevlig vecka i Uppsala med min flickvän åkte jag på söndagen västerut mot Karlstad och blev sedan där hämtad av min otroligt snälla pappa som körde mig till detta under av värmländska och småstadsångest. Jag anlände igår runt 20.00 och nu när jag skriver detta är klockan 16.40. På de ca 21 timmarna har jag hunnit med följande

  • Ätit mat fyra gånger (Middag, Frukost, lunch, middag)
  • Varit hos läkaren och fått något mot att min hörsel och syn jävlas med mig. Kanske har jag inte tinnitus utan bara någon form av överkänslighet någonstans i halstrakten. YAY!
  • Varit hos tandläkaren och borrat ett hål och fått det fyllt
  • Spelat värmlandsvisan för min kära moder
  • Lovat att träffa Carro (vid stationen om 50minuter)
  • Besökt min gamla skola
  • Ätit hetvägg
  • Lagat småbarnens datorer
  • Passat barn
  • Skrivit en halv låt
  • Fått åtta timmars sömn
  • Skrivit ett blogginlägg
  • Legat på en spikmatta i 15 minuter
  • Druckit tre koppar kaffe

För övrigt tycker jag alla borde få uppleva en värmländsk tandläkare. De är precis som en frisör förutom att de förväntar sig att du ska svara på allt skvaller samtidigt som du har en massa slangar i munnen. :)

0 kommentarer: